L'ascensore interra "LUXMAIN" forma una serie di pedigree

Dopu à 7 anni di sviluppu, LUXMAIN's inground lift hà finitu u layout di una serie completa di un postu unicu, doppiu postu, veiculi cummirciali è lifts inground customizati.LUXMAIN hè diventatu l'unicu fabricatore di una gamma completa di ascensori inground in Cina.
L'ascensore interratu unicu postu hè applicabile per u lavatu è u mantenimentu di e vitture. L'elevatore di lavaggio di e vitture hè principalmente utilizatu per a pulizia è u mantenimentu simplice di u chassis di u veiculu.U pallet di l'elevatore di a lavatrice di vittura hè incrustu cù una piastra di griglia per assicurà a permeabilità di u fondu di u veiculu è furnisce un spaziu largu per a pulizia di u chassis. L'elevatore interratu unicu postu per u mantenimentu hè equipatu di dispositivi di sicurezza duali cum'è serrature meccaniche. e piastre di throttle idrauliche.Pò esse equipatu cù braccia di supportu H / X in modu chì l'utilizatori ponu facilmente cumplettà u mantenimentu di ogni ghjornu.

cof_vivid

cof_vivid

L'elevatori interrati di a serie doppia posta è di veiculi cummirciali sò usati principalmente per u mantenimentu di i veiculi è l'assemblea è l'aghjustamentu di i veiculi.Ci hè una varietà di tippi strutturali, cumpresu u tipu integratu di dui posti, u tipu di dui post split, chì sicondu i bisogni attuali, ponu esse utilizati diversi metudi di cuntrollu cum'è idraulicu, meccanicu o PLC.L'ascensore interratu standard doppiu LUXMAIN hà passatu a certificazione CE.

cof_vivid

cof_vivid

LUXMAIN pò ancu persunalizà diverse tippi di ascensori interrati secondu e cundizioni di travagliu è e cundizioni geologiche, chì sò principarmenti adattati per i campi di fabricazione industriale generale, cum'è l'assemblea di veiculi, machini di custruzione è carrelli elevatori.Stu equipamentu generalmente adopta una forma doppia o multi post, u pesu massimu di elevazione di l'equipaggiu chì hè statu cumpletu hà righjuntu 32 tunnellate.

cof_vivid

cof_vivid

LUXMAIN furniscerà à i clienti più schemi di elevazione in terra fermamente.


Tempu di post: May-06-2021